- Jesteś tutaj:
-
Home
-
Uncategorised
- O stronie
Kontakt z administracją:
siemkowiceiokolice<at>gmail.com
ewentualnie admin<at>siemkowice.xaa.pl
lub (szczególnie, gdy zależy Ci na szybkim kontakcie)
wiadomość prywatna na naszym Facebooku.
Zawartość portalu jest chroniona prawem autorskim i nie może być kopiowana bez zgody Administracji lub autorów artykułów.
Portal jest własnością prywatną i jest tworzony hobbystycznie.
Administracja
Administracja bardzo dziękuje:
za wszelką pomoc w tworzeniu portalu.
Regulamin portalu i fanpage – aktualny od 11.01.2015
§1. Postanowienia ogólne
1. ‘Portal Siemkowic i okolic’ (zwany dalej ‘Portalem’) ma na celu publikację treści, związanych w dowolny sposób z miejscowością Siemkowice i jej okolicami.
2. Strona ‘Siemkowice i okolice’ w serwisie Facebook (zwana dalej ‘Fanpage’) ma na celu łączenie ludzi związanych w dowolny sposób z miejscowością Siemkowice i jej okolicami.
3. Portal i Fanpage nie mają charakteru obraźliwego, nie mają na celu znieważenia lub skrzywdzenia osób trzecich. Portal i Fanpage ma charakter humorystyczno – informacyjny.
4. Portal i Fanpage są prowadzone hobbystycznie i są własnością prywatną.
5. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany stają się aktualne po 7 dniach od momentu publikacji nowej wersji Regulaminu, o ile Użytkownicy nie zgłoszą zastrzeżeń poprzez kontakt z Administracją za pomocą metod z §2.
6. Każdy Użytkownik ma obowiązek znać Regulamin i stosować się do jego zapisów.
§2. Kontakt z Administracją
1. Kontakt z Administracją jest możliwy za pomocą:
a) wiadomości prywatnej w serwisie Facebook, za pomocą przycisku 'Wiadomość' (na górze strony);
b) emaila na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
c) emaila na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
2. Preferowanym sposobem kontaktu jest wiadomość w serwisie Facebook.
§3. Publikacja treści tekstowych
1. Treści przesyłane do Administracji są poddawane moderacji, a w szczególności:
a) cenzurze treści wulgarnych lub łamiących prawo, w tym słów uznanych powszechnie za obraźliwe i wulgarne;
b) cenzurze imion, nazwisk, pseudonimów i innych szczegółów grożących zidentyfikowaniem osób trzecich, jeśli w ocenie Administracji mogłoby być to szkodliwe dla tych osób.
2. Administracja zastrzega sobie czas do 30 dni na opublikowanie artykułu na Portalu lub Fanpage albo poinformowanie autora o przewidywanym terminie publikacji lub odmowie publikacji.
3. Administracja dokłada starań, by treści publikowane były apolityczne i nie związane z żadną opcją polityczną.
4. Administracja zastrzega sobie prawo do nieopublikowania treści łamiących Regulamin.
5. Osoba przesyłająca treści oświadcza, że posiada prawa autorskie do nich lub zgodę autora.
6. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za roszczenia w sprawie praw autorskich do treści przysłanych z prośbą o publikację.
7. Autor jest podawany jako imię, nazwisko lub pseudonim.
§4. Publikacja treści graficznych
1. Treści graficzne są publikowane na zasadach określonych w §3.
2. Wizerunki osób trzecich nie są publikowane bez ich zgody poza wyjątkami z art. 81 Ustawy o prawie autorskim tj. publikacja wizerunku osoby powszechnie znanej, jeżeli wizerunek wykonano w związku z pełnieniem przez nią funkcji publicznych, w szczególności politycznych, społecznych, zawodowych lub osoby stanowiącej jedynie szczegół całości takiej jak zgromadzenie, krajobraz, publiczna impreza.
§5. Komentarze
1. Komentowanie treści na Portalu i na Fanpage jest możliwe tylko dla użytkowników portalu Facebook.
2. Administracja zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy łamiących Regulamin.
3. Opinie wyrażone w komentarzach są opiniami Użytkowników i za treść komentarza ponosi odpowiedzialność jego autor.
4. Niedozwolone jest publikowanie komentarzy zawierających treści o charakterze spamu, niezgodnych z polskim prawem i wulgarnych.
5. Dopuszcza się reklamowanie firm i dodawanie komentarzy jako strona firmowa lub inny fanpage, o ile w ocenie Administracji nie jest to treść o charakterze spamu i treść komentarza jest związana z treścią wpisu.
§6. Konta użytkowników
1. Samodzielne zakładanie kont przez Użytkowników na Portalu nie jest aktualnie możliwe.
2. Konto służy do publikacji treści na Portalu i administrowania Portalem.
3. Administracja może założyć konto na Portalu Użytkownikowi, który w istotnym stopniu przyczynia się do rozwoju Portalu i/lub Fanpage.
4. Zakres uprawnień Administracja ustala samodzielnie i przekazuje Użytkownikowi wszelkie szczegóły używania konta.
5. Prośby o udzielenie konta bez odpowiedniego umotywowania będą ignorowane.
§7. Kary
1. Za nieprzestrzeganie Regulaminu na Fanpage dopuszcza się następujące kary:
a) upomnienie za pomocą komentarza;
b) usunięcie komentarza;
c) tymczasowa blokada aktywności na Fanpage;
d) bezterminowa blokada aktywności na Fanpage.
2. Za nieprzestrzeganie Regulaminu na Portalu dopuszcza się następujące kary:
a) upomnienie;
b) tymczasowa blokada konta na Portalu;
c) tymczasowa blokada aktywności na Fanpage;
d) bezterminowa blokada aktywności na Fanpage;
e) usunięcie konta.
3. Wybór rodzaju kary należy do Administracji.
4. W przypadkach szczególnie drastycznych naruszeń Regulaminu Użytkownik może zostać ponadto ukarany blokadą IP.
5. Dopuszcza się łączenie kar z pkt 1 w postaci:
a) upomnienia i usunięcia komentarza;
b) upomnienia, usunięcia komentarza i blokady czasowej lub bezterminowej.
6. Dopuszcza się łączenie kar z pkt 2 w postaci:
a) upomnienia i blokady konta na Portalu;
b) upomnienia, blokady konta na Portalu i blokady czasowej lub bezterminowej na Fanpage;
c) usunięcia konta na Portalu i bezterminowej blokady na Fanpage.
§8. Reklamacje
1. W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji należy skorzystać ze sposobów komunikacji opisanych w §2 pkt 1.
2. Administracja zastrzega sobie prawo do udzielenia odpowiedzi w ciągu 30 dni.
3. Treści, których dotyczy reklamacja, mogą zostać usunięte lub zmienione w sposób ustalony z Reklamującym.
§9. Pozostałe
1. Administracja zastrzega sobie prawo do wyłączenia i/lub usunięcia Portalu i/lub Fanpage bez podania przyczyny.
2. Prawo do błędów zastrzeżone.
3. Prawa autorskie do treści niepodpisanych w żaden sposób należą do Administracji.